I wanna live a life from a new perspective

BARA SÅ ATT ALLA VET DET: Får kanske inte se Green Day. Eh. Kommer gå sönder om jag inte får, allvarligt.
 
En sak jag glömde nämna om i tisdags var att jag och Elvira är ju så jävla duktiga. Jag gick hem till henne för att vi skulle plugga tillsammans, vet inte om jag sa det. Vi läste igenom tre av målen i matten och var slarviga med spanskan, och sedan gick vi och åt middag och kollade på film istället. Haha. Vi såg Hannibal Rising som var aaaasbra och obehaglig på samma gång. (HAN SOM SPELADE HANNIBAL VAR SÅ SJUKT JÄVLA HET FÖRLÅT MEN DET ÄR SANT eller okej fett söt och så jävla obehaglig kanske MEN ÄNDÅ)
 
 
Vi skulle ju fixa middagen innan vi började se på filmen, så vi hade omslaget i köket. Alltså HAHAHAH - hon tvingade mig att springa med den till vardagsrummet för att vi inte klarade av att se omslaget, och sen ändrade hon sig och bara "VI KOLLAR PÅ MITT RUM ISTÄLLET!11!!1!1!1" så det måste ha sett otroligt roligt ut när jag sprang förbi köket med filmen på armlängdsavstånd från mig och typ skrek ♥
 
 
Btw, I'm judging you om du aldrig hört talas om Hannibal eller inte vet vad filmerna handlar om/inte vet vem han är. Seriöst. I'M JUDGING YOU SO HARD.
 
Idag mådde jag inte alls bra - hade så ont i magen att jag frös och mådde illa och nästan grät - så jag stannade hemma. Såg på The Breakfast Club (asbra film!) och Ten Inch Hero med mamma. Sen visade de The Big Bang Theory, HIMYM och alla skitprogram på tv:n så jag blev helt hyper och typ låg och skrek och skrattade och gud haha mamma och Petter trodde säkert att jag var hög </3 Ska försöka ta mig till skolan imorgon, men det är nog inte hela världen om jag missar heller. Har inget viktigt, as far as I'm concerned. ELLER JO VI SKA TYP BÖRJA MED NOVELLSKRIVANDET OKEJ JAG MÅSTE GÅ. Men jag tänker vägra att skriva någon novell i grupp med andra. Tyvärr. Antingen skriver jag själv eller inte alls. (Let's just say that jag inte gillar att skriva med andra, hur duktiga de än är. Sorry, but I'm not so sorry.)
 
Det kommer vara oerhört hackig uppdatering under helgen. Först och främst så måste jag plugga och skriva och rätta tills på tisdag, men så ska vi fira min lillebror och jag måste vara social och så måste jag städa mitt rum. Så ehm, ja. Ni får nog inte höra så mycket från mig.
 
DARLIN' KOMMER KANSKE HIT NÄSTA HELG ÄR HELT JÄVLA ASDFGHJDSDFGH LYCKLIG ♥
 
Edit; Kollade schemat nu och vi har ingen svenska imorgon. JAMEN DÅ GÖR DET INGET OM JAG STANNAR HEMMA DÅ :D har ändå inget roligt, haha. Ska försöka övertala mamma till att låta mig stanna hemma. Vet precis vad jag ska säga, yay!

Kommentarer
Postat av: Moa

aw, varför kan du inte gå på GD? DET ÄR JU FRUKTANSVÄRT D:

och jag håller med dig om novellerna - jag hatar att skriva tillsammans med folk. ALLT MÅSTE BLI SOM JAG VILL OCH ALLA ANDRA SKA PILLA BLI MINA PRYLAR :3

Svar: Det är dyrt, mamma och pappa låter mig inte åka utan någon vuxen och är allmänt oroliga I FUCKING HATE BEING A KID </////3 och ja HAHAHAHAHAH jag vill bara slita pennan från de andra och bara LET ME DO THIS SHIT <3
Frida

2012-10-04 @ 20:46:11
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Moa

AW D: DU KAN SÄGA ATT DU SKA ÅKA MED MIG JAG ÄR MYNDIG NÄSTA ÅR SÅ JAG ÄR SORTA VUXEN OCH PÅLITLIG-ISH DÅ :3

Svar: JAG NÄMNDE DIG FAKTISKT <3
Frida

2012-10-04 @ 22:52:35
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Moa

OH GOD I JUST REALIZED HOW CREEPY THAT SOUNDED o.O
SORRY, JUST CAN'T CONTAIN MYSELF D:

men allvarligt så hoppas jag att du lyckas övertala dem c:(och att jag inte verkade så läskig som jag kände mig precis O.o)

Svar: HAHAHAHHAHAHA OMFG WHAT ARE YOU GOING TO DO WITH ME!??!!?!?!?! Nejmen xD hoppas också på att det går, kan fråga om jag kan gå med dig 8'DD
Frida

2012-10-04 @ 22:59:32
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Moa

AW, PRATADE DU OM MIG THAT'S AWESOME CAUSE I TALK ABOUT YOU TOO (again in a non-creepy way):3

I'LL BE NICE I PROMISE, NO MURDERS OR ANYTHING JUST GENERAL GREEN DAY FANGIRLING C:

Gör det! :DD

2012-10-05 @ 22:45:15
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0