Let's get the story straight

Alltså åh har hamnat i någon Skillet-period igen och bara asdfghjgdsdfghsdfg ♥
 
I alla fall - godmorgon! Jag har varit vaken i drygt en timme. Har hunnit äta frukost, trampa på lego, blivit ihjälskrämd av en leksak, lekt med flygekorren (Jackson), kollat på Planet Sketch ("För 60 000 år sedan räknat från i torsdags" NEVER GETS OLD ♥) och kollat igenom min heliga bibel. Sweden Rock Shop katalogen, alltså.
 
Idag kommer det hit några på fika. Och Liv har en kompis här - en kompis som hatar mig, förresten. Hm. Ska antagligen städa på mitt rum och i alla fall plugga musik och göra spanskaläxan. Imorgon tror jag att jag satsar på matten och på att sätta upp mina affischer. Svenskan dör inte av att vänta, för jag har för mig att novellen skulle vara inne efter lovet, vilket är om typ två veckor. (Lägger upp den så fort den är klar, för jag vill ha åsikter om den innan jag lämnar in den.)
 
Usch, har så jävla mycket ångest för utvecklingssamtalet. Det har jag alltid, men det kommer bli värre den här gången. Känner det på mig, för man skulle skriva upp två arbeten man var nöjd med och ett man inte var nöjd med - skrev att jag eventuellt skulle vara nöjd med novellen jag ska skriva och att det var så mycket jag inte var nöjd med att jag inte tänkte välja någon. MAMMA OCH MIN MENTOR KOMMER BLI SÅ JÄVLA GLADA JAAAAAAA.
 
Uschuschusch.
 
Juste, vi beställde aldrig från CDon igår. MEN IDAG!!!12!!1!11!!1!!! *skakar dramatiskt med knytnäven*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0