Man vet att man är trött när man...

...skrattar åt mutant-ärtpåsar ALLTSÅ SDFGHDFGHJ HAHAHAHAHHAHA
(Oh förresten om ni inte redan gör det tycker jag ni ska gå in på Moas blogg och läsa hennes berättelse Yellow Bricks 'cause it's fUCKING WORTH IT ♥)
 
Ja hej titta Frida är vaken. Har varit vaken till och från hela natten, och nu är jag preciiiiis så pigg att jag inte kan somna om :c det är typ, mörkt i mitt rum så jag ser inte riktigt tangenterna, haha. Tur att jag kan dem utantill så att jag bara gör fel när jag slinter med fingrarna! :D
 
Jätteonödigt och tråkigt inlägg (FÖRUTOM MUTANT-ÄRTPÅSARNA KAN INTE SLUTA SKRATTA DET ÄR LIKA ROLIGT SOM NÄR BILLIE SÄGER ATT HAN ÄR EN ISGLASS ELLER NÄR JEN SA ATT JAG FICK HENNE ATT KÄNNA SIG SOM EN PROSTITUERAD) (...hej jag har dålig humor </3) men ja. I'm bored. Ska återgå till att försöka få klart det evighetslånga Billie-inlägget :3

Kommentarer
Postat av: Moa

aww, tack, jag trodde mutantärtpåsar bara var roligt i mitt eget huvud C:
MINA BERÄTTELSER ÄR ALLTID SOM BÄST ALLDELES FÖR TIDIGT PÅ MORGONEN :3

2012-10-27 @ 15:10:31
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0