Oh god, I did the wrong thing to the right girl

Alright, ny månad! Har inte skrivit något sen sista september, haha.
 
Men första oktober var väl... en vanlig dag, om jag inte minns fel. Inte så intressant. Igår var ganska rolig då vi i kontoret flippade ur totalt under NO:n och kastade kärleksbrev till varandra. Och allt började med att Sofie sa att Jens var inne i mig... åh gud jag spårade verkligen ur </3 ("Jag vet vad du gjorde för 10 000 år sen" "Åt pannkakor!" "Slår vad om att det var bajs på istället för sylt och grädde" "DET VAR FAKTISKT SPERMA!!!!" alltså HAHAHAHA åh <////3)
 
Idag hade vi matteprov direkt på morgonen. Vi säger att det gick bra. Teori på idrotten, whii. Pratade om allt mellan piercings, djur och filmer på NO:n. Blev försenad till spanskan och fick springa till multisalen där vi skulle se på en film, och så får man veta att det muntliga förhöret var idag istället för på fredag, som jag trott. Blir förvånad om jag ens får ett E på det där, haha. (But who cares? Jag var oförberedd, that's all.)
 
Tar en day off homework idag. Har lyckats byta design (whoopwhoop!) och ja. Ska byta igen när halloween närmar sig, haha. Känns som om jag byter ofta då, men ah, det får bli så nu.
 
Har förresten börjat lyssna på The Maine. JAG VET ATT JAG SA ATT JAG INTE GILLADE DEM FÖRUT MEN DET VAR INNAN JAG HÖRDE The Maine – Right Girl OKEJ!?!?!?!?!?!?
  
 
Åh btw, mormor och morfar kommer hit i helgen. Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om det, haha. OCH MIN LILLEBROR FYLLDE ÅR IGÅR FASTÄN VI INTE FIRADE HONOM DÅ MEN GRATTIS SKITÅSNA!!!!! (Anledning till att vi inte firade honom: 1) Det var tisdag och alla skulle till skolan/jobbet, 2) han vill att man ska sjunga för honom när han ligger och "sover" - vilket hör ihop med punkt 1 - och 3) mormor och morfar ska vara med och fira och de kommer ju som sagt i helgen och han kommer bli jätteglad.
 
Åhåhåhå jag ska klä ut mig på halloween, vet precis hur jag ska vara ♥
 
Sitter förresten och funderar på om jag borde byta design till settheworldonfire, nu medan jag ändå håller på (och behåller neutraliteten i bakgrunden ofc). Hm. Borde jag det?

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH THE MAINE <33 Right Girl var den låten som sålde in mig också ALLTSÅ ELGITARRERNA I DEN DÖDAR MIG </3

Fin design btw ^_^

Svar: DE ÄR UNDERBARA <3Tack :3
Frida

2012-10-03 @ 16:50:03
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Jen

GRATTIS DIN MUSIKSMAK ÄR NU HELT FELFRI! 8D
Förresten, har du lyssnat på Don't Panic än? JAG BEHÖVER NÅN ATT FANGIRLA MED D8

Svar: HAHAHAHAAHAHHA <3 nej jag har inte det DDDDDDDDD8
Frida

2012-10-03 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0