And we played the first thing that came to our heads

Just so happened to be, the best song in the world
It was the best song in the world
Tenacious D – Tribute
 
• Har börjat komma någonvart med min målning på bilden nu. Markko klagade visserligen lite men ja, jag jobbar på det. Det känns ju bra och sånt också, so I'm happy.
 
• Satt och typ lekte med säkerhetsnålar på SO:n (alltså att man trycker in dem i fingrarna så att de hänger där, y'know - mina fingertoppar är helt förstörda haha) och asgarvade åt alla smällovningar Märta och Sofie hade xD Våran vikarie var förresten söt ♥
 
• Fick skriva saker till utvecklingssamtalet på mentorstiden. Ångestångestångest...
 
• Vi fick se Fauwlty Towers (tror jag det heter, Pang i bygget på svenska) på engelskan. Åh fyfan hade glömt bort hur hysterisk den serien är ♥ (för ja, jag har ju självklart redan sett den pga awesomeness)
 
• Satt och skrev på Billie på idrotten och hejade på kompisar när de spelade basket. 
 
Uh, det är inte så mycket mer som hänt. Funderar på om jag ska se Detention efter middagen - fick låna den av tvillingarna. Josh Hutcherson omnomnom *o*
 
Btw ska beställa från CDon ikväll. Blir nog bara skivor för min del, haha - måste ju ha ¡Uno! och Don't Panic + skivor med The Used, Marilyn Manson och Stone Sour... Får önska mig de jag inte kan köpa i julklapp xD (Kom på att jag måste spara pengar till merch till i alla fall The Used... resten följer ju mamma med på förutom Asking Alexandria/Motionless in White [JA JAG RÄKNAR BÅDA FASTÄN DET ÄR AA SOM ÄR TYP THE BAND MED STORT B] och det var ju en julklapp så ja... nej vadå bortskämd? xD) (oh btw är inte det, men ah jag har tröjberoende, de är så fina minnen liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0