Random inlägg

Vaknade 06.00 och ska upp 07.15... roligt. Bra jobbt, Frida!I alla fall, har ju inte bloggat på ett tag. That's a shame. Tänkte bara säga att jag lever och skriva lite random saker:- Viggo paparazzi-fotade mig när mormor och morfar var här, med morfars kamera. Dog lite, haha.- Oförberett läsförståelseprov i engelska i måndags. Alla blev helt wtf men ah. Tror det gick bra. Gav inte 100% dock, men fan jag förstår svenska.- NO-prov igår. Hade knappt pluggat men kunde det mesta på E-delen; blev räddad av att man fick välja mellan a, b och c när de dök upp.- Alla trodde jag blev hög igår för att jag luktade på en cigarett med gräs i (otänd). Det blev jag inte, men jag erkänner att jag förstår att de blev det; var ganska hyper igår... xD- Usch vill inte till skolan idag vill inte vill inte vill inteeeee- Har förresten upptäckt att jag blir hungrig av att äta men inte blir hungrig om jag inte äter. Hm. Skumt owo- STUDIEDAG IMORGON - Darlin' kommer inte hit i helgen :cc men kanske nästa 8D
- Har skrivit och planerat det sista på Billie. Har 6 inlägg kvar att skriva... höll på att driva Paprika till vansinne med den informationen xD ("Paprika vet du vet du Paprika Paprika Paprika vet du en sak vet du Paprika det är sex inlägg kvar på Billie Paprika visste du det visste du att det bara är sex inlägg kvar på Paprika va Paprika" <3)- Måste klippa tånaglarna och fingernaglarna... de är äckligt långa nu - Var såhäääär nära på att gå fram och prata med en kille som jag kallar för busskillen. Han är jättesöt. HAN HAR PIERCAT SIG I LÄPPEN DOG LITE NÄR JAG UPPTÄCKTE DET IH <3- Btw, Don't Panic (ATL's nya album) är helt jävla fucking perfect. Har tiggt pengar av Rian, Jack och Alex på twitter men de dissar mig haha...Det var väl typ allt. Tror jag. Eh. Ja....hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0