Random thought

Kom på det här när jag gick från bussen idag, haha.
 
Hur jag skulle beskriva Skillet's album Collide: Stökiga låtar med perfekta texter och underbara refränger. Seriöst, lyssna på Skillet – Energy och Skillet – Imperfection - tyckte båda lätt så asdgfhdsfgh så jag har typ inte lyssnat så mycket på det albumet, men så bestämde jag mig för att faktiskt lyssna på allt och bakom det där stökiga gamla Skillet så är lyricsen helt sjukt bra och refrängerna perfekta. Särskilt Imperfection. Älskar refrängen till den mest av allt på hela skivan tror jag, haha.
 
Nu gillar jag det där stökiga, messed up-stilen de hade på skivan. Liksom, HAHAHAH först låter det awful/jobbigt men det är precis som med screamo-musik - man vänjer sig xD
 
(Ugh, this doesn't make any sense, does it?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0