This heart belongs to you alone

Skillet – Forgiven ♥
 
Åkte till skolan och var allmänt förvirrad. Såg en kille som påminde lite om Jack Barakat på bussen och höll på att dö lite, tihi. Höll på att glömma bort att kliva av bussen, och när jag satt i kontoret så ramlade jag ner från bordet fastän jag satt helt stilla och så förväxlade jag ett suddigummi (älskar ordet suddigummi btw, och nonsens) med ett lypsyl... confused mucho?
 
Satt typ och var ganska normal tills jag helt hux flux mådde illa och fick ont i halsen och spydde upp något i munnen. Lagom trevligt. Åkte hem innan första lektionen börjat, haha.
 
Idag har jag lärt mig laga potatismos, sett på en massa program på tv:n, dampat på hur jävla jobbig/dålig/störande Gangnam Style är, skrivit, spelat Batman på DS, spelat Sims, lyssnat på musik, gjort en spellista... lite random sheisse, helt enkelt.

Studiedag imorgon, wooooh. Ska antagligen städa mitt rum och faktiskt STUDERA lite som man så fint kan kalla det. Kanske ska jag arrangera om mina affischer (iiiiih sätta upp alla nya ♥♥♥). Ikväll ska jag se de avsnitt jag har kvar på Vampire Diaries och sedan... jag vet inte om jag vågar se på Supernatural - första säsongen är så jävla fucking läskig, fastän jag sett alla avsnitt minst tre gånger :ccc men ah, vi får se - annars ser jag på Scrubs istället, that works too y'know xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0