This is halloween, halloween, halloween, halloween, halloween...

HEJ GLADA FOLKET FRIDA'S IN THE HOOOOOOUSE *Jocke-style*
 
Nejmen.
 
Är ganska nyvaken, kunde inte somna om. Just idag är det ganska bra, för jag har så mycket att göra. Egentligen borde jag gå ner nu och typ, duscha, så att mitt hår är jättelockigt och faktiskt går att ha att göra med sen (skum fakta: mitt hår är alltid jättelockigt, och om det inte är lockigt kan jag inte platta det för då blir allt fel, hm... therefore så duschar jag varje kväll så att jag kan fixa det på morgonen). Ihihihi jag vet hur jag ska se ut och bilder på det kommer sen - det enda jag har problem med är sminket... har typ två olika idéer och kan inte fråga nån om hjälp haha D:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0