This song saved my life

Alltså asdfghjdsdfghjhgfdfghj åh jag älskar den låten ok ♥
 
Okej, idag har jag:
 
• Gjort i alla fall en sida i matteboken (vilket är mer än vad jag gjort under någon mattelektion denna vecka), so I'm kinda proud.
• Haft teori på idrotten. Skrev anteckningar samtidigt som jag skrev på Billie, haha.
• Var allmänt okoncentrerad och skrev på Billie hela lektionen.
• Dampade på google translate på spanskan (skulle ta reda på vad ordet jobbig var på spanska - google translate tyckte det var aburrido men aburrido betyder tråkig så jag växlade för att se vad de översatte aburrido till på svenska och då stod det BORING alltså wtf)
• Grät för att jag inte ville fylla i några jävla enkäter inför utvecklingssamtalet.
• Haft ångest över utvecklingssamtalet.
• Ätit choklad.
• Sett nästan hela Detention. VAD FAN ÄR DET FÖR FILM EGENTLIGEN HAHAHAHAHAH
• Insett att nu är det bara ett kapitel + epilog kvar på Billie. Omfg.
• Fått Paprika att fanboya. THAT WAS EPIC ♥
 
Åååh mamma är på bio och ska se Savages asdfghjhgdsdfghj VILL OCKSÅ LIKSOM AARON JOHNSON </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0