WHAT IS THIS FUCKERY!?

VARFÖR ÄR JAG VAKEN? D:
 
Fast det kanske är lika bra, måste hinna duscha och kolla ut busstider och sånt...
 
Hur mycket är klockan förresten? Vet att man ska ställa om den och sånt nu ju, men alltså jag vet inte om datorn och mobilen har gjort det själv. Tror de har gjort det, men ska kolla så fort jag orkar gå ner. Haha åh latmask ♥
 
Idag ska jag in till stan och träffa Filippa och Rebecca och andra random personer :3 det är väl typ det, haha. Håller på och skriver epilogen till Billie och sadfghjgfdfghjhgfdfghjkfjgh är allt jag har att säga ♥ alltså åh jag hoppas verkligen att folk tycker om den och så, för den blir ganska så random egentligen. But I like it, and I think that's what really matters.
 
 
Varför gör jag såhär mot mig själv? Varför? Jag vet ju hur det ligger till, jag vet att jag bara får ångest och allt snurrar och jag vill krypa ihop i ett hörn och dö. Så varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0