You can find me underground, but I can't hear a sound

Idag var väl... konstig. Försov mig så att jag i princip missade hela mattelektionen (THANK GOD FOR THAT!), var allmänt okoncentrerad och trött under de få minuter jag var där. Satt typ på scenen i idrottssalen och skrev på Billie och flummade med Smurf ♥ Kommer fan inte ihåg vad som hände på NO:n, så det kan inte ha varit något viktigt. Var förresten på mitt första SYV-möte idag också (återkommer om det). Mötet gjorde att jag bara behövde vara på spanskan en halvtimme, yay C:
 
I alla fall, SYV-mötet. Sabina var inte i skolan idag så jag skulle gå och fråga om jag kunde få ta hennes tid istället och så visade det sig att jag kom precis i tid för mötet liksom så ah. Vi snackade lite om olika linjer och skolor och vad jag gillade att göra och så, och allt med gymnasiet och gymnasievalet känns faktiskt bättre. Vi snackade lite om fyra linjer och lite skolor och sånt, så ah. Det känns helt enkelt bättre. Tänker inte skriva mer om linjerna förrän jag typ bestämt mig xD
 
ALLTSÅ ÅH BLEV SÅ JÄVLA ARG NÄR JAG SÅG TOP MODEL - VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ ÅKTE JU UT! Alltså åh hon är så sdgfhdfghj söt orkar inte </3
 
 
Oh, btw, I'm still not gay. LIKSOM HON ÄR BARA SÅ JÄVLA SÖT ORKAR INTE ASDFGHDFGHJSDFGH </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0