"You're bossy. Yeah, bossy. And short! *laughs*"

Drunk Sam ♥
 
Satt uppe halva natten och rollade samt skrev på en one shot eller vad man ska kalla det... jag skyller den på Moa för hon sa att hon shippar Billie och Tré och jag råkade berätta det för Paprika som tyckte jag skulle skriva något om dem typ HAHAHAHAHAHAHA så nu är jag tvingad till att skriva en dirty fanfic/one shot/whatever om dem </3
 
För övrigt så sitter jag och kollar på Supernatural och bara sdfgsdfgjkhfghjhdfgh I really love this show ok. It's facking perfect. Det är någon tjej här, en av mammas kompisar, så no way in hell att jag går ner. Är ashungrig och bara mweeep frukost ;w; men jag ser ut som ett helvete så nej xD
 
Nä, ska återgå till Supernatural (and the sexay boys...) och min... eh... one shot. Hörs"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0