10 random fakta om mig:

1. Jag har tre alter egon - Alex, Oliver och Billie. De är killar allihopa, och ja de är typ som olika sidor av mig.
2. Jag är helt övertygad om att jag hade varit gay om jag varit kille.
3. Ibland tror jag inte att jag är en tjej, utan en kille i en tjejs kropp. Eller ja, jag har tänkt tanken x antal gånger och det låter inte helt ologiskt, enligt mig.
4. Jag kan vara hur jävla flummig och hyper här bakom en datorskärm, men om du träffar mig irl är det stor risk att jag är jättetyst och blyg. Ett tag i alla fall...
5. Jag är rädd för att prata med människor överhuvudtaget. Till och med såna jag känner.
6. Jag är livrädd för att leva men så jävla rädd för att dö.
7. Den första filmen jag någonsin grät till var Armageddon, tvåa kommer sista Harry Potter-filmen och på tredje plats kommer Brokeback Mountain (tips: Om du tycker att du gråter mycket första gången du ser den vill du inte veta hur mycket du kommer gråta när/om du ser den igen...).
8. Jag hallucinerar väldigt ofta och är nästan sjukligt mörkrädd.
9. När jag var liten och folk frågade mig vad jag ville bli svarade jag prinsessa, och som beskrivning på vad de gjorde sa jag "De plockar blommor". (HAHAHAH alltså åh jag var tappad mycket som barn, är helt hundra på det </3)
10. Jag har sett Anders Bagge och Idol-Robin irl, och direkt efter att jag och min kompis gått förbi dem gick jag rätt in i en glasdörr och bröt ihop av skratt. Min kompis låtsades att hon inte kände mig och fortsatte gå.
 
THERE YA GO. (Yes I'm bored - so what? Don't judge. My butt.) (BARA FÖR ATT JAG BÖRJADE TÄNKA PÅ DEN OK)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0