Are you motherfuckers ready for the new shit?

Alltså idag var en väldigt blandad dag. Fick göra spanskaprovet och såg sedan på någon film. Kommer varken ihåg vad den heter på spanska eller svenska, men Matt Damon var med i den samt han som spelar den unga Sam Winchester i Supernatural. Var lite halvt okoncentrerad på matten och döpte Märtas häst som såg ut som en monopol-hamster till Arnold och försökte få Paprika att inte döpa den till Froggy, och Ellinor flippade på sin miniräknare; "Men vad är det för fel på dig?! SKA JAG GE DIG LITE SLAG I BAKEN KANSKE!?!?!?!" HAHAHAHA ♥ Har missat alla bildlektioner med Anders hittills och han hade aldrig tid att förklara för mig vad vi höll på med, men jag fattade ganska snabbt och fick en idé som verkligen känns som jag. På syslöjden kom jag inte sådär jättelångt men ah my bag is shapin' up.
 
Höll på att få flipp och klippa till en tjej på NO:n idag. Hon, jag och Märta är i samma grupp och ska redovisa om lövskog (vi håller på med ekologi och ekosystem) - jag har varit sjuk och det har den andra tjejen också varit. (Men alla vet att det är en lögn.) Så Märta har i princip fått göra allt själv och åh jag blir så jävla förbannad. De två lektionerna jag var där hade tjejen frågat vad hon kunde göra men sagt nej och gnällt om allt JAG HATAR SÅNA MÄNNISKOR. BJUD TILL, SNÄLLA - DET ÄR FAN INTE BARA DITT BETYG DET HÄNGER PÅ. 
 Lyckades dock förhandla mig till ett par extra dagar och jag svär, jag slår ner tjejen om hon fuckar up det här nu. Jag lovar, seriöst.
 
NO:n hade gjort mig på dåligt humör, och det hjälpte inte att Liv kom och berättade att en av tangenterna på min dator gått sönder. (Ni vet den man suddar med? Yeah, den.) Fick flipp och stod typ och var förbannad och alltså åh nej jag pallar inte. Det är asjobbigt att skriva. Knappen funkar men den har liksom lossnat, if you get what I'm talking about.
 
Sitter just nu och pluggar SO till imorgon och lyssnar på Marilyn Manson. Jag vet inte men det känns så jävla bra att jag snart är ikapp i alla ämnena och jag vill seriöst ha prov för att då är allt över. Fucking finally.
 Så, SO imorgon, musik på måndag, NO på tisdag och matteprov på onsdag. I can totally do this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0