En bomb har smällt av och på utsidan sitter kycklingar

HAHAHAHAHAHA alltså min felhörning i Lillasyster – Så jävla bra HAHAHAHAHAHA JAG ORKAR INTEEE
 
I alla fall. Hade aldrig något skräckfilmsmaraton för jag flippade ut så mycket av att bara se omslagen, så jag var tvungen att ta ut dem från mitt rum. Eh...

Idag ska jag skriva min NO-rapport. Eller ja, en del av den. Uh. JAG VILL INTE HA NÅGON FUCKING JÄVLA MUNTLIG REDOVISNING JAG VILL INTE VILLINTEVILLINTEVILLINTE.
 
Jag hatar skolan. Det är inte för att jag måste vara där, och jag vet att alla säger att de hatar skolan vid något tillfälle i sitt liv, men jag menar det. Allt är bara så jävla fucked up och jag mår seriöst skit där. Jag önskar verkligen att jag slapp gå dit, men det går ju inte ._____________. *hej arg och deprimerad*
 
 
Var det dig eller mig det var fel på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0