I am half asleep, and I am half awake

Marianas Trench – All To Myself ♥
 
Uhm, skrev en halv mening på NO-saken innan jag bröt ihop och låg och grät i typ två timmar. Eh. Ojdå owo Jag vet inte riktigt vad som hände, haha...
 
Igår fick Petter och jag vara barnvakter åt Liv och Viggo. Vi såg på film och åt godis, och sen började Petter spela tv-spel, Liv spelade Sims och jag spelade Kalle Anka, haha xD sen satt alla inne hos Petter och såg på när han körde på folk och jag fick sitta forever alone i vardagsrummet och spela Sims :c (eller helt forever alone var jag ju inte, messade med Paprika och Mikis, men ändå...)
 
Idag ska jag skriva den där NO-skiten. Ska även klippa håret (ÄNTLIGEN DET HAR BLIVIT SÅ LÅNGT JAG HATAR DET DET GÅR TILL AXLARNA JAG FÅR RYCK JAG FÅR DAMP ok), och så skulle det vara bra om jag kunde städa mitt rum och skriva ut alla mina biljetter (som jag skulle ha gjort för två veckor sen...), men jag tror vi prioriterar klippningen och så drar jag igång med NO:n sen. Förhoppningsvis går det bättre idag, haha.
 
Har börjat skriva haha otroligt mycket. SOMEONE MAKE ME STOP, PLEASE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0