I don't care if your world is ending today, because I wasn't invited to it anyway

Har börjat knarka Marilyn Manson – (s)AINT mwehehehe. JAG LÄNGTAR SÅHÄR MYCKET TILL DECEMBER OK.
 
Borde kanske lyssna lite mer på Rob Zombie också, så att jag inte känner mig lika retarded som jag kände mig under We The Kings haha... (När We The Kings spelade kunde jag inte en enda låt förutom Check Yes Juliet MEN JAG KUNDE SJUNGA MED I SAY YOU LIKE ME EFTER EN STUND) Ska typ fråga mamma om låtarna Betty rekommenderade till henne i alla fall. (Älskar att ingen i min familj tycker om Marilyn Manson, men att mamma ändå följer med mig och Darlin' ♥)
 
 
What's my name, what's my name?
Hold the S 'cause I am an AINT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0