I don't know what it was that made a piece of him die

Took a boy to the forest, slaughtered him with a scythe
 
Bloggade inget igår, märkte jag nu...
 
Men i alla fall, igår testade jag att gå till skolan. Spanskan gick jättebra. Sedan hade Carro och Sofie tagit med sina råttor till skolan så vi gullade med dem på rasten. Men så upptäckte jag typ konstiga märken som kliade på handen och så kliade det i hela armen och på nacken (alltså det kliade så mycket att jag nästan frös). Skolsyster var inte där den dagen och jag hittade ingen annan lärare och stod typ halvt och grät inne på en skoltoalett innan jag hittade Leila (en som är lite allt-i-allo på skolan, men brukar mest sitta i receptionen) som fick mig att gå till rektorn (som satt på möte med de två biträdande rektorerna...) som sa att jag borde åka och kolla upp det där. Det var typ det enda roliga som hände under dagen, att jag fick störa rektorn i ett viktigt möte xD de var jättetrevliga i alla fall, ställde frågor och ringde min mamma och sånt. Blev så jävla rädd och höll på att flippa ur på bussen, för om det var så att jag var allergisk så skulle det vara mot råttorna, som är gnagare, och tänk om jag skulle vara allergisk mot Jackson? Vad skulle hända då? (Jag fattade först efteråt att det inte skulle vara möjligt eftersom jag inte reagerat på hamstrar innan, och jag har haft tre stycken...) Kom hem, fick en allergitablett (och ansiktsbehandling, for basicly no reason xD) och allt blev bra. Vi vet inte om jag är allergisk mot råttor eller om det var för att jag precis varit sjuk, eller för att jag kanske blivit biten av något (och jag är ju allergisk mot myggbett, for real), men från och med nu har jag alltid en allergitablett i väskan, utifallat de tar med råttorna igen. 
 
Idag kom jag längre på min tavla (och blev sjukt stolt över det). Råkade även måla lite på Märtas armband, så hon flippade och målade mig i ansiktet så jag blev en katt och jag fick inte tvätta bort det på hela dagen .______. sen var det typ inget mer intressant eller som är värt att skriva på hela dagen, eh...
 
Vet inte om jag ska skriva på Billie eller spela Sims. Har ingen ork för läxor, plus att jag har helt sjukt jävla ont i huvudet (Of Mice & Men – When You Can't Sleep At Night är så oh så skonsam för öronen, och jag skämtar inte ens). Måste förresten välja om jag ska beställa ett nummer av Kerrang! eller köpa typ en Of Mice & Men-skiva innan jag börjar spara ihop till en The Used-tröja. Har inte alls mycket pengar och ja... sitter och kollar upp hur mycket allt kostar nu och om jag måste tigga pengar från mamma och pappa till The Used, haha.
 
Edit; Åh dilemman dilemman. Se min facebookstatus:
 


 
HAHAHAHAHAHAHAH åh jag och min humor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0