I don't know which me that I love - got no reflection

Sitter här och lyssnar igenom Marilyn Manson – Born Villain because awesomeness.
 
Alltså det finns liksom inte så mycket att skriva om när man är sjuk, för allt jag gör är att försöka spela Slender, spelar Sims, skriver och ser på tv-serier and sheisse. Det gör jag ju när jag inte är sjuk också, men ändå...
 
Usch, är hungrig. HAHAHA juste - pappa ringde mamma som inte orkade gå upp till mig så pappa ringde mig och jag sprang nerför trappan för att fråga mamma om pappa skulle komma hem med lunch och båda sa samtidigt att jag inte behövde fråga för att de redan snackat. Min familj alltså... ♥ blev helt sjukt förvirrad, haha xD
 
Jag hatar att jag har cirka noll inspiration på Billie-novellen. Jag saknar redan one shoten jag skrev klart igår, för jag älskar den :c (klicka här för att läsa) Men aja, det kommer väl. Jag har ju redan hela novellen utstakad för mig sååå...~
 
Det var något mer jag skulle skriva, men nu glömDET GJORDE JAG INTE ALLS funderar på att göra en ny design till bloggen snart. Hm. Behöver föra in bilder från mobilen för seriöst det finns en bild på Jackson som är så asdfghsdfgh HAHAHAHAHAHAH ♥ (de flesta har nog redan sett den på facebook eller instagram, men ändå xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0