I never knew, I never knew

That I could be so sad,
We went under
 

Nu känns det som om jag inte har bloggat på evigheter. Hm.
 
Efter det senaste blogginlägget och allt började jag spela The Sims 2 igen. Har saknat det ♥ spelar inte sådär jättemycket på familjerna dock, försöker bygga upp ett samhälle. Alltså, jag sätter ut hus, fixar dem, gör familjer och sånt. Har snart gjort två hela gator (sånt tar tid, väääldigt mycket tid).
 
Igår gjorde jag i princip inget annat än att spela Sims och se på film. Liv ville slå mig för att jag låg och skrattade mig igenom Lilo & Stitch 2 och stortjöt mot slutet, haha. (Mitt barnfilmsmaraton är snart klart!) Gjorde även det dumma att vara vaken till fyra på morgonen. Jag har iförsig anledningar, men ah. Var helt död när mamma väckte mig och somnade om och mår typ inte sådär jättebra (mainly 'cause I'm so fucking tired, men det får jag inte säga till någon) så jag blir hemma idag. Ska spela Sims och skriva in allt det jag skrev på en one shot i datorn och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0