I thought you wanted me, 'cause I want you all to myself

TORSDAG
 
Kom till skolan, gjorde de två spanskaförhören, började må så jävla dåligt rent psykiskt att jag satt och grät i kontoret, försökte göra lite matte och gick hem innan bilden. Kom hem, pratade en del med mamma, fick någon tablett, åt lunch och såg på skräp-tv (y'know, utröstningsprogram och sånt). Det är väl allt jag kommer ihåg.
 
FREDAG

Strapatsen. Springa 14 kilometer ute i en skog.
 Jag stannade hemma. Självklart val. Fick typ brunch, duschade, gick till ICA med mamma och handlade lite, kom hem, såg på tv, åt Nutella och sån dära nötcréme ELLER VAD FAN DET HETER med kex till typ lunch och fixade lite, kollade ut buss och sånt. Åkte hem till Märta.
 
HOS MÄRTA
 
JAAAAA FRIDA VAR SOCIAL FÖR EN GÅNGS SKULL WOHOOO! Nejmen Märta fyllde år den här månaden så hon skulle ha typ ett litet party och så. Blev mött påväg från bussen av en Märta med Nutella i hela ansiktet och tvillingarna. Vi typ tittade på tv, gömde Märtas Nutella, snodde Nutella, ringde och messade Ellinor, gjorde middag (tacoooos). Jag blev tvingad till att sitta i ett hörn och göra ingenting, haha </3 Sen kom Ellinor och det blev kramkalas och så åt vi middag och pratade om skolan och klassen och vem som kunde göra en Märta (rapa så högt och länge som möjligt). Sedan gick vi till rummet vi skulle se på film i och körde sanning eller konka (när Ellinor ringde en kille och bara "EEEY YAO VARÄ MIN PIZZA JAAAAOOO?!?!!?!?!?" var nog det roligaste jag varit med om HAHAHAHAHAHA ♥), ringde Heta linjen (...det är ju seriöst ett måste) och såg på Dark Shadows. Hann se halva The Avengers också innan jag var tvungen att åka hem. Alla andra skulle sova över där, men jag blir så jävla fucked up på nätterna och mår inte särskilt bra (varken fysiskt eller psykiskt) så jag ville inte. Eh.
 
ÖVRIGT

Jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0