I wanna heal, I wanna feel, what I thought was never real

Skrev världens längsta inlägg som försvann för att internet dampade. Orkar inte skriva om det (och jag ser det som ett tecken, att det inte var meningen att jag skulle skriva en del av de saker jag skrev).
 
Kortfattat:
- Det gick jättebra hos tandläkaren. Det gjorde inte alls ont, kändes bara lite konstigt och obehagligt. Fick världens äckligaste smak i munnen efteråt. Knarkade Extra Drops efteråt, haha.
- Åkte in till stan med mamma istället för att åka till skolan. (Munnen kändes så konstig och jag pallade inte, helt enkelt.) Visade henne Shock och Blue Fox (och hon blev helt förälskad i båda affärerna) (tbh så gillar jag Blue Fox mer än Shock), köpte två par strumpbyxor; ljusgröna/svart-randiga och vit/svart-randiga. Ska även få en Survival Crew-hoodie, mamma köpte den då ♥ Åt lunch på Hötorget - stod utanför vadfandetnuhette och åt kebab med bröd. Kändes faktiskt fullt normalt, haha.
- Har börjat lyssna på Parkway Drive. They're awesome ♥
- Gjorde en failad trumresa.
 
Det enda jag tänker ta från inlägget som försvann är en förklaring på vad en trumresa är och vad som hände.
 
När man gör en trumresa hamnar man i ett hypnoslikande tillstånd. Oftast när man gör en trumresa är det något man söker efter - vi tar varför jag gjorde det som exempel. Jag skulle hitta mitt kraftdjur (om ni inte vet vad det är kan ni googla). Då skulle man ligga ner och blunda, gärna ha något över huvudet så att det verkligen blev mörkt, och bara lyssna på trummorna. Man skulle föreställa sig att man gick i en skog. När man hittade ett naturligt hål skulle man gå ner i det, neråt neråt neråt, följa tunneln tills den tog slut. Där skulle man stå och vänta på att ens kraftdjur skulle visa sig - om det är ens kraftdjur eller inte vet man själv, även om man inte hade någon aning innan - och ta med det upp genom tunneln.
 
Vad som hände mig: Det tog mig ungefär fem minuter att slappna av. Jag kunde inte se någon skog, utan såg bara ett slags ljus långt borta, typ som om jag kollade genom ett rör. Sedan såg jag som om jag höll i en ficklampa och gick genom en skog, precis som i Slender, så jag höll på att flippa ur totalt. Rent kroppsligt kände jag hur jag liksom blev tyngre, som om jag sov samtidigt som jag var vaken. Vid ett tillfälle fick jag världens ryck (ni vet de där rycken man kan få när man sover, som om man ligger och sover i ett träd och håller på att ramla ner?) (det kallas förresten sovreflexer som man har kvar sedan man var en apa i ett tidigare liv) men jag vet inte varför. Jag kommer faktiskt inte ihåg särskilt mycket alls mellan det och att trummorna ändrades och jag "kom tillbaka".
 
Det här låter hur flummigt som helst antar jag, men inte för mig. Mina föräldrar har gjort sånt här och liknande så länge jag kan minnas, särskilt mamma. När jag var tre-fyra år kanske och vi bodde i radhus brukade mamma göra en reningsövning ute på tomten varje morgon. Jag brukade gå och störa henne genom att sjunga på Kiss' I Was Made For Lovin' You (YEAH I WAS THAT AWESOME), haha. Tycker i alla fall att allt sånt här är ashäftigt och är intresserad av sånt här, så jag kanske ska försöka lära mig mer och se om jag är en häxa eller inte owo
 
Ska göra en ny trumresa efter maten, för min mage stör mig. Den tror att den kan growla. Sitter och skriver på Billie och lyssnar på Linkin Park just nu, whoopwhoop.
 
(Är det någon mer än jag som är sjukt intresserad av magi och andlighet och allt sånt? Är det någon som vill att jag ska skriva mer om sånt här?) (Ni vet att jag egentligen inte bryr mig, att jag kommer skriva ändå, men det skulle vara roligt att veta xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0