I will never spill, spill my blood for you

Det var jättemysigt hos Elvira. Hon blev hur glad som helst över parfymen jag köpt till henne (Avril Lavigne's Forbidden Rose, luktar verkligen asgott). Vi åt typ tårta och såg på nästan två tusen semesterbilder från när de var i Italien. Det var roligt, satt typ och skrattade och beundrade allt vackert. Sedan satt jag, Elvira och Mikaela nermosade i hennes soffa och asgarvade och spelade Songpop och sånt. Det var rüligt.
 
Usch, borde packa. Grejen är den att jag inte vet vad jag ska ta med mig, för nu är det rätt obvious att jag verkligen behöver fler långbyxor/jeans. Får hoppas på att vädret inte blir för hemskt så att jag kan skutta runt i shorts och strumpbyxor, eller väldigt trasiga jeans...
 
Apropå inget, glömde jag berätta att jag fick världens bästa novellidé när jag vaknat? Inte?
 
Näkej.
 
Jag fick världens bästa novellidé imorse och ni får inget veta om den~
 

mvh trött oseriös tjej
 

Får förresten panik för att Picknick inte funkar. Haha. Blir fett ledsen nu ju :c </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0