I'm watching the sunshine, it's love at the first sight

(Solen lyser rätt genom mitt fönster. Nej, Ailu, det är inte love at the first sight.) (AiluCrash – Every Day)
 
Så, jag är hemma idag igen. Har ont i huvudet och i magen och bleh. Imorgon ska jag dock försöka gå. (Sen får vi se om jag går den korta rundan på Strapatsen på fredag eller stannar hemma...) Jag tycker jag har varit väldigt produktiv idag, då jag svarat i alla roll jag har och... well... det är vad jag gjort. Ska faktiskt göra lite skolarbete idag - prioriterar SO:n och matten. Borde börja nu, men åh jag är så trött och har så jävla ont i huvudet...
 
Såg nu på skolinfo att vi har spanskaförhör till i morgon. Oh sweet lord WHY, WHY!?!?!?!?! (Att det mest är saker jag känner igen/kan tycker jag vi struntar i, för förhör som förhör.) Och fler sidor har lagts till i SO:n. Måste läsa typ 12 sidor om första världskriget (snälla säg att vi inte håller på med andra världskriget samtidigt och jag måste plugga till båda snälla säg att det blir separata prov snällasnällasnälla) och göra 11 uppgifter.
 
...well, I better get started.
 
(SKA ALDRIG MER BLI SJUK ALDRIGALDRIGALDRIG)
 
Här får ni en bild som inte har något med något alls att göra. Det är en höna från Quack Attack som ser hög ut becaUSE REASONS 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0