JAG MÅR SÅ JÄVLA BRABRABRABRABRAAAA ♥

- Motionless In White kommer med Asking Alexandria till Sverige, vilket betyder att jag får se två av mina favoritband på samma kväll.
- The Used kommer till Sverige i november, och det är såhäääääääääär stor chans att jag får se dem (det tog tio - TIO! - minuter att hitta någon som ville gå med mig).
 
Så inom loppet av tre månader kommer jag ha sett The Used (ett favoritband), Marilyn Manson (kommer bli så sjukt jävla awesome), Stone Sour (kommer också bli så awesome + att Corey Taylor är en av mina största förebilder), Asking Alexandria (favoritband) och Motionless In White (favoritband). Gissa om jag är lycklig eller lycklig? ♥
 
(Och så vill Jen att jag hänger med på Parkway Drive och Miss May I. Ska lyssna på dem imorgon och sen se om jag kommer ha råd med biljetter, för jag tror att mamma och pappa inte tänker köpa så många fler till mig och att jag kanske måste betala The Used själv, och jag är rätt pank så... MEN DET LÖSER SIG SÄKERT 8DDD)
 
Alltså åh jag är så jävla lycklig, skakar fortfarande. Har vetat det här i typ en timme nu och jag skakar och ler och dör fortfarande. sdfghdsdfghjhgfdfgh ♥
 
(Btw, ska ju till tandläkaren imorgon och fixa hålen. Är inte ens nervös längre, bara så jävla lycklig. LIKSOM BAND SOM VET VART SVERIGE AKA NARNIA ÄR GÖR MIG SÅ OTROLIGT JÄVLA LYCKLIG ATT DET INTE FINNS.)

Kommentarer
Postat av: Moa

gud vad roligt! :D fyfan vad awesome höst/vinter du kommer ha! ^^

2012-09-06 @ 11:57:25
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0