*jättefin rubrik*

(Det går såhääääääär bra att skriva idag... JÄVLA BLOGG DU KAN JU INTE POSTA MITT INLÄGG NÄR JAG BARA SKRIVIT EN RUBRIK GODDAMMIT)
 
Hej.
 
Igår var en helt normal dag. Killen som hatade mig i onsdags, William, hittade mig när jag gick mot matsalen och hade något som såg ut som en häftapparat men var något som tydligen gav stötar. Jag fick springa över hela jävla skolgården för att komma undan </3 Tvillingarna hade tagit med sig sin bärbara DVD och en massa skräckfilmer, så vi diskuterade filmer och jag fick typ, sluta fred mellan dem och Märta. (De hade tagit med sig Från andra sidan som Märta verkligen inte ville se, och Märta ville se Friday the 13th som tvillingarna inte ville se för att vi redan sett den. Ugh.) Det blev Friday the 13th i alla fall, men vi hann inte se så mycket. Eller rättare sagt - ingenting.
 
Påväg hem från bussen blev jag helt jättesnurrig och trodde att jag skulle ramla. Började må illa och sånt sheisse. Kämpade mig hem i alla fall. Snodde en massa barnfilmer från vardagsrummet och Livs rum MUAHAHAHAHA. Har upptäckt hur störda barnfilmer är - ta Det regnar köttbullar/Cloudy with a chance of meatballs som exempel. SERIÖST!?!?!?!?! Den sjukaste och mest hysteriska film jag sett xD

Var vaken till typ två/tre (det är liiiite osäkert när jag somnade) och vaknade vid sex igen. Hade ett halvfärdigt inlägg till Paprika på mobilen, så jag skrev klart och det visade sig att han fortfarande var vaken så vi fortsatte. (Alltså åh våra roll spårar ur totalt... ♥) Hade förresten en helt urflippad konversation med honom igår om att pappas mage growlade. Hm.
 
Tror seriöst jag håller på att bli sjuk. Mår skit. Lyckas alltid bli sjuk till Strapatsen (jag förklarar mer senare, har lite bråttom), har bara varit med en gång på tre år... Det är nu på fredag, så mår jag inte bättre då så har jag bara varit med en gång på fyra år owo
 
Nej hörrnini, nu går jag och färgar håret. Rött igen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Whuut?

Svar: Jag råkade posta inlägget på något konstigt vänster innan jag hann skriva något, om du bara såg en rubrik alltså xD
Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0