Keep you coming right back for more more more yeah

Usch jag kommer inte ihåg så mycket av vad som hände igår, inte mer än att jag blev helt hög på socker och energidryck och sniffade någon sockergrejsimojs HAHAHAHAHA åh fy fan min näsa dog </3
 
Kommer typ inte ihåg något från idag heller förutom att samma sak hände (att jag blev helt hypad alltså) och att vi kom försent till NO:n, eh. Och att jag tog med mig typ en massa (läskiga) filmer som vi skulle kunna se på i kontoret. Och så skrev jag en krönika fastän jag var helt jävla oförberedd, då jag fick veta i fredags att vi skulle skriva en men fick inga uppgifter och fick papper först igår så ah...
 
Sitter just nu och pluggar biologi och hatar att jag är så jävla dum i huvudet. Jag har en jävla massa att ta igen i bl.a. NO och SO och usch jag vet inte om jag hinner... jag har två kapitel att läsa om ekologi + svara på frågor, sen ska jag läsa 1234567654323567 sidor om WWI och WWII + göra uppgifter, och åh jag har två spanskaförhör på torsdag. Are you jealous? I betcha all are. Är så jävla dålig på att plugga att det är hemskt. Usch.
 
Nej, ska försöka bli klar med åtminstone den här sidan i biologiboken och se över spanskaorden. (Om ni undrat varför jag är rätt inaktiv - skolan har gett mig fulla händer. Och det kommer nog vara så ett tag, tills NO-redovisningen och provet är över, SO-provet är över och spanskaförhören bakom mig. Så eh ja... Nästa vecka blir nog också såhär hektisk. JAG PALLAR INTE DET HÄÄÄÄÄÄR.)
 
Har förresten gjort en vlogg där jag gör the chubby bunny challenge (med minimarsmallows). Flippade ur och höll på att spy, haha. Ska försöka ladda upp den så snart som möjligt, men med tanke på mitt internet och hur lite tid jag verkar ha så räkna inte med att den kommer före första oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0