Klassresan

Alltså jag är lite trött och på ett väldigt konstigt humör just nu, så jag ska göra mitt bästa för att komma upp med ett bra inlägg.
 
Så vi kom fram till stället vi skulle vara på, typ vid fyra i söndags. Det verkade mysigt och vi hade ingen som helst täckning (kan säga att det gjorde mig asstressad - det är inte för att det kändes som taget från en skräckfilm, utan att jag inte kunde få tag på personer jag verkligen behöver få tag på), så ah. Mamma och pappa hade lovat att stanna kvar på grillningen - det var seriöst det enda löftet de gett på ett tag som faktiskt betytt något - men så var de tvungna att åka på grund av Viggo. Jag hatar när det händer, för det känns som om jag inte betyder lika mycket som alla andra, som om jag måste stå över saker och vara så jävla vuxen hela tiden. Visst, de kom med förslag att försöka muta honom, men det fattade ju till och med jag att det inte skulle gå. Så jag fick vara vuxen men sa inte ens hejdå till dem. Ärligt talat var jag rätt förbannad, men försökte att verka lugn och cool about it. Tror inte jag lyckades så bra, men fuck that - jag är bara 15~
 
Vi typ spelade pingis, hoppade på en studsmatta och chillade hela kvällen. Vid tolv, när vi skulle sova, fick vi reda på att det stod under Elins säng att det spökade i vårat rum (jag och Märta delade med Alice och Elin.), så samtidigt som jag höll på att flippa ur totalt så var jag tvungen att lugna Märta som också höll på att flippa...
 
Dagen därpå (igår) var alla lugna igen. Vi blev indelade i lag (eller om det var kvällen innan...) och jag hamnade med Paulina, Ronja, Julia och Wille. Vi kastade hästskor (FUCK DET ÄR SÅ SJUKT JÄVLA SVÅRT höll på att dampa haha), sköt pilbåge (12 poäng - stolt!) och slog en spik i en hammare (där fick jag damp). Sen åt vi lunch och gick ner till en brygga som vi råkade ta sönder (alltså såhär var det: Typ åtta av tolv personer stod längst fram på bryggan för att kolla på en manet då stegen släppte från bryggan och alla började skrika helt hysteriskt xD) och så åkte vi ribbåt. Det var awesome! Ribbåt är en gummibåt som går jättesnabbt. Vi vinkade till alla segelbåtar :DDD
 
När vi kom tillbaka fick jag låna Ellinors keps, då det var den andra halvan av klassens tur att åka båt, så jag sprang runt med hennes keps på huvudet nästan hela dagen. Gick upp med min "grupp" till huset och skrev lite på Billie (jamen sedär, det hade jag tid med!) (ärligt talat gick det inte så bra, för jag ville verkligen bara börja på en annan novell haha), och när de kom tillbaka sköt vi ännu mer pilbåge, studsade studsmatta och lite sånt. Efter middagen hade vi säckrace (alltså att man springer i en säck). Ramlade hela tiden haha... sen hämtade någon ett luftgevär så det testade vi också. Lyckades träffa mitten och fick 54 poäng, yay!
 
Vid elva skulle nattmat plockas fram av min grupp, så vi tog fram taco-rester och mackor. Blev helt jävla hyper av att doppa chips i guacamole (eller hur fan det stavas) och äta mackor med köttfärs och ost O______O Jag och Ellinor spelade pingis typ hela kvällen och sedan satt vi och pratade musik. Började avguda henne för att hon frågade om jag hört talas om Skillet ♥ ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT NÅGON SOM VISSTE VILKA DE VAR INNAN DE PRATADE MED MIG!!!! Blev så jävla lycklig, haha.
 
På tolvslaget var det meningen att jag skulle sjunga för Märta, men båda våra mobiler låg i vårt rum (hennes låg på laddning och jag såg ingen mening med att ha med min om det ändå inte fanns någon täckning) så jag sjöng för henne 18 minuter försent. Men det gjorde inget C: Hon öppnade ett paket hon fått med sig och sedan spelade jag spel på hennes mobil. Gick och la mig vid typ ett för att jag var trött. Kände mig urtråkig, men that's the way it is.
 
Idag fick vi brunch. Satt och åt mackor med marmelad och o'boy med grädde (inte varm o'boy då, men det var gott ändå). Sedan städade vi ur vårat rum, spelade pingis igen och väntade på pappa. Blev helt jävla hyper i bilen, haha.
 
Nu ska jag nog skriva in det jag skrivit på Billie i datorn och se om inlägget är tillräckligt långt för att ses som ett inlägg. Hoppas verkligen det... Upptäckte förresten alldeles nyss att Stone Sour – Dying beskriver mig just nu. Hm. Not so good, I guess.
 
 
Hur fan ska jag försöka ta hand om dig när jag inte ens kan ta hand om mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0