They say you don't grow up, you just grow old

It's safe to say I haven't done both
 

Har börjat få familjen att kolla på Dexter! Eller ja, Petter i alla fall... vet dock inte riktigt vad han tycker om det, menmen xD Så det gjorde jag igår, såg på Dexter. Och sen såg jag Toy Story 2 'cause adsfgsdfghdfg. Har kommit på att jag numera håller mig vaken mycket enklare om jag har en lampa tänd och tv:n avstängd, vilket är skumt. Lyckades vara vaken till sju i alla fall, muahahahaha.
 
Idag har jag städat upp på mitt skrivbord, bäddat rent min säng och duschat. Ganska produktivt för att vara jag. Borde egentligen åtminstone läsa lite i biologiboken, då jag i princip missat varenda lektion vi haft. Känns ju lite sådär att vi har redovisning på något om någon vecka... Hrmf. Orkar inte, så istället ska jag skriva på Billie och se om jag kan skriva ut alla mina biljetter.
 
Sitter förresten och skriver en önskelista till i jul. Weird? Faktiskt inte - dels har jag inga pengar och de pengar jag kommer få kommer gå till bandmerch (jag är en sån som köper en tröja vid varje konsert jag är på...) och dels så brukar mina föräldrar vara sjukt tidiga med julklappar och presenter överhuvudtaget. Kommer bara önska mig skivor, filmer/tv-serier och böcker i år (om man inte räknar med usb-stickor DE ÄR ASBRA OCH JAG BEHÖVER SÅNA OK), haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0