We lost it all in the city lights

JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA FÖRLÅT JAG VET JAG VET JAG VET FÖRLÅT. Men det är så jävla mycket som händer just nu och asdfghsdfghj jag har tappat all motivation till att göra något alls.
 
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i söndags. ELLER JO DET GÖR JAG VISST. Jag städade hamsterburarna med Liv och satt sedan tre timmar och gjorde läxor. (Eller ja, det tog tre timmar att göra klart en läxa som normalt sett skulle ha tagit mig typ, idk, en timme kanske.) Visst är jag duktig? Blev så jävla okoncentrerad mot slutet dock - mamma fick muta mig med bl.a. Nutella för att jag skulle sitta stilla xD
 
Igår fick jag en puss av Björns feta hund Bea. Det var väl... mysigt... Björn var helt asdgffsdfgh under hela musiklektionen och jag bröt ihop flera gånger </3 ("Så man kan säga att Avatar är ett nyförälskat verk! Asdfghnjdfg" HAHAHA ALLTSÅ SERIÖST) Kommer inte ihåg så mycket mer från den dagen, eh.
 
Idag var en väldigt blandad dag. Jobbade typ fyra sidor på matten och är snart ikapp alla andra, wohooo! Och på svenskan HAR VI BÖRJAT MED NOVELLER FATTA HUR JÄVLA LYCKLIG JAG ÄR SERIÖST ♥ vi har dock inte börjat skriva noveller än MEN ULRIKA SA ATT VI SKULLE FÅ GÖRA DET TIHIHIH vi fick sitta och läsa i en bok om noveller och jag satt där och bara "MEN FUUUU JAG KAN ALLT DET HÄR FÅR JAG BÖRJA SKRIVA NU!?!?!?" och var allmänt oseriös hela lektionen xD sen hände inget mer som är värt att nämna...
 
Sitter just nu och pluggar spanska. Prov imorgon. Uhuhuhu kommer faila totalt as usual, but who the fuck cares? Liksom, spanska är svårt. Jag förstår knappt hälften av vad som sägs på lektionerna anyway~

Kommentarer
Postat av: Moa

DU ÄR TILLBAKA :DD

Och jag är jätteavis för att du får skriva noveller, vi kommer inte ens få göra det i år D: DET ÄR JU DET SOM GÖR SVENSKALEKTIONERNA VÄRDA ATT LEVA FÖR.

2012-09-25 @ 17:51:18
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0