Are you sick of it?

Skillet – Sick Of It
BRB I'M IN A POOL OF EMOTIONS AND I'M DROWNING OKAY FANGIRLING SO HARD RIGHT NOW världens bästa överraskning när man gick in på Spotify omg ♥ (gotta admit I thought "what the actual fuck is going on nO" i början av låten men den är jättebra ok)
 
Men okay, min dag: Hade lååååång sovmorgon för att engelskan var inställd. Satt återigen och läste fel bok på svenskan för jag orkar seriöst inte läsa den tråkiga jävla boken jag ska läsa JAG VILL INTE OKEJ. På NO:n höll jag på att bryta ihop för jag fattar fortfarande inte vad det är meningen att man ska göra - DET FINNS INGET ATT REFLEKTERA ÖVER I NO SÅ VARFÖR, VARFÖR, HAR LÄRAREN SKRIVIT ATT VI SKA GÖRA DET?!!?!?!? ÅH SKA STRYPA HONOM. Var inte med så länge på SO:n innan jag gick ut till bron och mötte pappa som gav mig skjuts till BUP. Och jag vet fortfarande inte vad jag tycker om det, för samtidigt som jag får världens äckligaste jävla ångest över att ens tänka på BUP och vill gråta vid tanken på det så är det inte helt jävla hemskt att prata. Det går ganska bra egentligen, tror jag. Men jag vill inte gå dit en gång i veckan fram till sommarlovet...
 
Aja, får väl snacka med mor och far min, så får vi se. (kommer väl bli så att även om jag inte vill så kommer de tvinga dit mig för de fucking förstår mig inte haha) Men innan jag gör det måste jag tjata om att få åka hem till Paprika itypmorgon för fan jag behöver honom så mycket att jag inte vet vart jag ska vägen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0