Before you go, could you love me just a little bit more?

Så idag har jag fortsatt vara glad. HONESTLY WHAT'S GOING ON? ;w;
 
(blev faktiskt klar med NO-rapporten igår så jag satt och spelade tv-spel typ hela dagen haha xD)
 
Gjorde inget speciellt på mentorstiden, spikade och misstolkade massor med Märta på formen, lyckades jobba lite matte fastän jag höll på att somna, spelade Professor Layton på lunchen (men gav upp pga irritation), lyckades läsa i rätt bok på svenskan (jag kan om jag vill - lyckades läsa över 40 sidor!) och så gick vi igenom texthäftet till religionsprovet imorgon på SO:n. Sen så gjorde jag ju kemiprovet och HAHAHAHAHAH jag orkar inte </3
 
1: Jag hade för roligt med uppgiften som var att man skulle tänka ur miljöperspektiv när man valde vilket material man skulle göra askar av - jag, som miljöansvarig på företaget, skrev ett brev och undertecknade det med Berit Andersson. Jag tror att det var meningen att man skulle skriva typ vad man själv skulle ha gjort... well, at least I had fun xD
2: Vi fick frukt i början på resurstiden och när jag hade skruttet kvar så orkade jag inte hitta någon papperskorg så Sofie började bråka med ett fönster så att man kunde kasta ut saker där och fyfan vad de från MD var irriterade sen HAHHAHAHAHAHAHA
3: Jag satt och läste i min bok efter att jag var klar för att jag lovat att vänta på Smurf, så jag satt och försökte att inte bryta ihop över att det stod "gay" i min bok och att de menade glad </3
 
Okej, ska äta nu. Ehe. INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0