Can you save my bastard soul?

Igår ägnade jag hela kvällen åt mitt tv-spel, för åh det var så läskigt. (Quick guide - är man en tjuv kan man joina en slags klubb där överhuvudet är Gray Fox, en mästertjuv. Jag fick äntligen träffa honom - efter att ha gjort typ ett par uppdrag och klättrat i rankerna - och han sa att jag skulle till ett tempel och hämta en sten, men jag fick inte störa de blinda munkarna. 1, jag hatar när man måste gå i grottor för musiken är så läskig och det är mörkt. 2, jag är rädd för blinda personer. Alltså, allvarligt. I don't judge, jag är bara rädd liksom. JAG VAR LIVRÄDD OK)
 
Idag klev jag upp en timme för tidigt egentligen, men det är okej. Nu kan jag i alla fall vara helt säker på att jag hinner med bussen. Ska ju träffa Paprika idag, ganska tidigt till och med. Ska vara på centralen redan tjugo i nio, eheheh. Bussen går om typ 37 minuter och åh jag längtar ok ♥ Sitter här och lyssnar på BMTH och ska nog göra det tills jag måste gå C:
 
Juste - igår var det ju Mishapocalypse (man sätter typ Misha Collins' straight face på en massa saker och allt är hysteriskt). Här är mitt bidrag till detta:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0