De satanistiska gummibjörnarna

Så idag var det första nationella provet i religion. Hade med mig en flaska hallonsoda och en påse gummibjörnar, vilket är relevant för vad som hände under provet. Jag tyckte att frågorna var väldigt enkla och blev klar på 50 minuter, vilket verkade förbrylla läraren som "vaktade" oss. Kom dock på i efterhand att jag döpte om Abraham till Mohammed cos I suck </3
 
Okej, det jag hade med mig till provet är relevant för att gummibjörnar är ondskefulla och inte alls bra för mig. Blev alldeles hyper och utförde huvudtransplantioner på dem. Senare fick min hand ryck pga full av socker och kastade iväg min penna över rummet. Men det tar inte slut där! Eftersom jag var klar efter 50 minuter så tvingades jag sitta kvar en stund, eftersom provet började kvart i tio och man var tvungen att vara i salen i minst EN OCH EN HALVTIMME. Så, att ha en rastlös och sockerstinn Frida inlåst i en sal med en massa koncentrerade ungdomar ÄR JU ETT JÄVLIGT BRA FÖRSLAG. Hade svårt att sitta stilla och skrev på en novell på det papper som man skulle ha använt som kladdpapper. Och så skulle jag dricka, bara det att jag lyckades tappa korken och tvingades jonglera med den. Jag tror att alla var glada för att läraren släppte iväg de som var färdiga typ tio över xD
 
Resten av dagen bestod av filmtittande på både NO:n och SO:n, och så hjälpte jag Sabina med frågor på Quizkampen. Sockerchocken gick över och lämnade kvar en sjuhelvetes jävla magvärk som var så illa att jag frös och skakade. (Nu mår jag bättre, för jag tog en ipren. Don't worry.)
 
Sedan jag kom hem har jag basically översatt den spanska debatten och blev klar. Tycker att jag förtjänar en applåd, cos this is as much homework I've done in forever (NO-rapporten inberäknad) :D Så resten av dagen ska gå åt till lite städning och sen typ, tv-spelande. Tror jag owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0