Den saknade brevlådan

Okej, så jag ska inte följa med min familj på utflykter mer. Check. (Inte för att det är något fel på dem, men det blir alltid så att vi delas in i olika grupper - de som följer med Viggo får springa genom hela muséet minst två gånger, och de som följer med Liv går oliiiidligt långsamt. Det finns inget mellanläge. Och så får jag tydligen ångest av att lämna huset hmhmhm.)
 
Längtar som fan tills imorgon. Seriöst. Jag behöver få en kram, behöver få vara hemma.
 
Och förresten, medan vi var borta har några sparkat sönder vår lilla gröna brevlåda och tagit den. Alla här är ganska sura och undrar varför och säger att de borde få stryk, men allt jag undrar är vem fan vill ha våran brevlåda? Det är en brevlåda. Brevlåda. Seriöst. EN BREVLÅDA. (Skillnaden mellan mig och resten av min familj...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0