En väldigt fin rubrik

Såg klart på The walking dead igår och saknar det redan ;w; måste hitta säsong 3 så fort den kommer ut, om den inte gjort det redan...
 
Jag sov faktiskt bra för en gångs skull inatt. Somnade vid elva och sov hela natten till halv sju. Det resulterade i att jag var tröttare än vanligt - jag tror att min kropp är van vid att sova dåligt, eftersom den gjort det i snart ett år. Mådde typ dåligt (hade ont i huvudet och halsen) men åkte till skolan i alla fall. På bilden tog Markko min bild och jag vet inte, ville att jag skulle se den på håll, och den är jättefin. Är snart klar, whee - ska bara fixa en ram nästa gång C: På SO:n började jag må sämre, alltså allt snurrade och sånt, så efter lektionen sa jag till Magnus att jag mådde dåligt. Sedan när jag skulle till bussen så skulle han till lunchen och han ville prata med mig. Han frågade vad jag menade när jag sagt att jag mått dåligt (för han vet om att jag inte mår bra, tror jag) och så frågade han vad jag tyckte om sekter (eftersom vi jobbar med det på SO:n just nu) och sånt. Idk, kändes skumt att han brydde sig. Att någon (lärare) brydde sig.
 
Kom hem och pratade om sekter med mamma och pappa och fick dem att börja säga "MEN VI HAR JU INGEN LOKAAAAL!1!11!11!1!" hela tiden igen, cheers ;w; Har typ bara spelat tv-spel och blivit emotionellt förstörd idag, eh. Idag har varit så sjukt jävla jobbig åh :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0