Every Avenue

 
 
Lyssnade på den låten och föll pladask ih ♥
 
(och den här låten kind of påminner mig om past experiences - jag bråkade en massa med en tjej och sen var det jag som var skurken för alla fick höra hennes version och inte min. anledningen till att vi bråkade var för att jag inte kunde hantera henne och hennes problem längre, inte när jag mådde så äckligt dåligt som jag gjorde. jag vet inte om hennes kompisar och de på facebook någonsin kommer få veta att jag hade mina anledningar till att lämna henne, att ibland måste man fan sätta sig själv först. jag måste få bry mig om mig själv ibland, och när jag aldrig någonsin fick något tillbaks från henne så fick jag nog. so yeah. till er alla: har ni en kompis som tar all er energi - säg åt dem att fara åt helvete. ni förtjänar någon som faktiskt bryr sig om er och ger massor tillbaks. you all really do.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0