Glad idag

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, är helt sjukt glad! Det känns så jävla bra :DD
 
Kom en bit på den kubistiska bilden jag gör, fick de lättaste frågorna på SO-provet (det var ren jävla tur ok), höll på att somna på engelskan och struntade i att vara duktig på idrotten. (Det var så att man fick ta eget ansvar för vad man gjorde pga repskapsgymnastik - plintar ger mig sån sjuk jävla ångest så jag spelade pingis istället xD)
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på att skriva första inlägget till en novell, bara så att jag har startat på den och sånt. Allt känns ofta bättre då. ...ska nog göra det, och sedan jobba med Billie. YAY ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

ALLTSÅ DET GÖR MIG SÅ GLAD NÄR DU ÄR GLAD C:

Svar: ÅH VAD BRA <3
Frida

2013-04-12 @ 17:20:16
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0