IDAG HAR VARIT EN BRA DAG

Så jag mötte Paprika på centralen. Han satt på en av bänkarna och läste och jag smög upp bakom honom och kramade honom och sen typ efter ett tag bara "...jag kramar rätt person va?" Det luktade ju som han, men helt säker vill man ju vara. Eh xD Vi satt och flummade i en trappa i typ evigheter tills klockan var kvart i tio, då vi lyckades ta oss till en konstaffär så han kunde få köpa pennor. Sen drog han mig över halva stan för att han skulle köpa mat i en japansk mataffär (för han tänkte något i stil med att en promenad är ju alltid bra osvosvosv), men så kom den lilla jäveln ihåg fel och vi tvingades ta tunnelbanan för att komma fram ♥ Efter att han handlat där åkte vi tillbaks till centralen och hängde där tills vi skulle åka till BUP.
 
På BUP var jag helt ärlig den här gången. Jag sa att jag inte litar på mina föräldrar tillräckligt mycket för att kunna gå till dem när jag mår dåligt. Blev dock arg för att de verkar inte förstå att jag FUCKING KAN INTE GÅ TILL MINA FÖRÄLDRAR NÄR JAG MÅR DÅLIGT. JAG HAR FÅTT KLARA MIG UTAN MINA FÖRÄLDRAR I DET HÄR SEDAN DET BÖRJADE FÖRRFÖRRA JULEN, NÄR DET BLEV VÄRRE UNDER SOMMAREN - FRAM TILLS NU HAR JAG FUCKING KLARAT MIG SJÄLV. (sure, jag fattar deras logik också - att de inte vill att jag ska isolera mig som jag vill - men seriöst nej jag vill inte gå till mina föräldrar vill inte höra deras reaktioner vill inte att mamma ska vara på mitt rum haha)
 
Var helt övertygad om att jag skulle börja gråta när jag kom ut, men Paprikas famn fick mig att lugna mig. (tror han kände att jag inte var okej för kramen var sådär nära och hård och sa liksom "jag finns här jag lovar du är inte ensam") Vi åkte tillbaks till centralen efteråt och pratade en massa, och vi kom fram till att någon gång i framtiden ska vi skriva en bok tillsammans. Yup. Vi har redan planerat en massa och så, för vi vet vad den kommer handla om, men cos reasons tänker jag inte berätta om det här; jag vill inte att någon snor våran idé. Alls. Den är för bra för det. Och vi har kommit på att vår twin connection är helt jävla epic och läskig på samma gång. (Två exempel från idag: ETT~ Han bad mig rita en rollspelskaraktärs lägenhet, som jag ser den i mitt huvud alltså, och det var tydligen otroligt likt hans. Och vi hade tänkt oss samma fönster i vardagsrummet. TVÅ~ Vi sa båda samtidigt något i stil med "Men det med Charlie är fortfarande läskigast" när vi började snacka om våran twin connection. SERIÖST </3)
 
Förresten fick jag veta att BMTH ska ha signering samma dag som de ska spela på Tyrol och jag har nationella den dagen men om provet är på morgonen så får jag gå på signeringen åh jag dör är så jävla lycklig ♥
 
Ska nog spela tv-spel nu, tror jag. Eh. Ja c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0