If love is what you need, a soldier I will be

Föll för The Cab – Angel With A Shotgun igen. Hm. Jag har också blivit kär i Good Charlotte – The River (featuring M. Shadows and Synyster Gates) för att jag fick en så bra scen i huvudet till en novell. Och så kom jag på en sak som ska hända i en kommande del av Billie, vilket betyder att jag kommer behöva skriva om en hel del i den. (Fuck, jag som tänkt att jag skulle slippa skriva om de sex senaste delarna jag skrivit </3) ...jag är en hemsk människa ;w;
 
Idag vill mamma tvinga ut mig utanför dörren. GOOD LUCK WITH THAT. Jag vill inte ok </3
 
(varför kan jag inte bara vara normal och gå ut för att hon inte ska tjata varförvarförvarför) (men så kommer frågan är ångesten verkligen värd det? och nej det är den inte enligt mig men jag får tydligen inte isolera mig på mitt rum) (WELL FUCK JAG HATAR DET HÄR)
 
ASDFGHJKFZSXNCKHLJM,HÖ.B,VLXKMFLJGHXJCVBÖN. MÖ,LMÖKNJXHKGXHJKVLÖBNH
 
Kan det inte bara vara tjugonde snart? Jag vill på konsert :c
 
THIS POST MAKES NO SENSE FORGIVE ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0