I'll carry you, my darkest desire

When life sings to you, from the devil's choirs
F.E.A.R won't steal what burns in you
I'll carry you away from the fire
 
Black Veil Brides – Devil's Choir 
 
Idag har jag haft två nationella prov i engelska. Läsförståelsedelen tog ungefär en halvtimme att bli klar med, så jag fick sitta i typ en timme och underhålla mig själv. Så jag utförde huvudtransplantioner på alla mina gelébjörnar, försökte bygga pyramider av dem, failade, insåg att jag kanske störde, började läsa Lord of the Rings, blev glad när man fick gå tio minuter tidigare. Vandrade ner till kafeterian för att köpa lunch (alltså en macka och två kokosbollar för ja jag äter så himla bra alltså <333) och sen så var alla i kontoret när jag kom dit. Ingen verkade bry sig om att jag haft basically alla gummibjörnar i munnen för de åt dem HAHAHAHAHAHA ♥ Satt och åt godis och det jag köpt i kafeterian och var hysterisk i kontoret innan jag vandrade iväg för att göra hörförståelsetestet. Tror det gick ganska bra, missade bara en enda fråga. Sen åkte jag hem och well, here I am c:
 
Kom på på bussen att jag skulle ha tagit med mig matteboken hem, men nu glömde jag det. Shit happens - kommer ändå faila nationella i matte so what's the point? Orkar inte lägga ner tid på det xD
 
Nu ska jag typ spela tv-spel eller se på The Walking Dead. Vi får se vad det blir~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0