Kört ihop sig

Funderar på hur jag ska överleva imorgon och nästa vecka, för såhär ser det ut för mig:
 
Imorgon (fredag): Måste lämna in en NO-rapport som i skrivande stund inte ens är halvklar samt skriva ett SO-prov som jag inte pluggat ett skit till.
Måndag: Måste göra det teoretiska NP i kemi.
Tisdag: NP i SO.
Onsdag: NP i SO igen + talprov på spanskan (eventuellt på torsdagen om jag har tur) + att jag fyller år + att jag kanske ska pierca mig då (eller i alla fall inom den närmsta framtiden.
Torsdag: Eventuellt spanska prov + BUP.
Fredag: ...fredag. Ska träffa Paprika.
Övrigt: Ska ha ett möte med min mentor och mamma, men tiden är inte bestämd än. Det blir väl antagligen på fredagen, eftersom jag har så fyllt upp resten av veckan.
 
Känner bara för att lägga mig ner och dö just nu, faktiskt. Jag är körd för båda sakerna imorgon eftersom vi har vikarie i båda ämnena så jag kan inte be om lite mer tid heller. Roligt att jag faktiskt såg fram emot nästa vecka i typ måndags :)))))))
 
Åhjagärsåjävlakördgårsönderhaha
 
(anta att min dag har sugit kamelpung för det har den och jag måste äta middag nu så ciao)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0