Let's say it now

Don't wait another year to weight us down
'Cause we can't swim forever
When we're tied up
To the anchors of our past
To love is to let go
 
Igår såg jag Drag me to hell (som inte var sådär jätteläskig men ganska bra), Hannibal (som var asbra) och försökte se De bortglömda, men jag var så distraherad av saker och ting och de pratade spanska så det gick ju sådär ;w; Sen såg jag Supernatural med familjen (eftersom vi fått låna säsong 7 ih ♥) och jag kommer bara ihåg att jag skrattade en hel del, men jag minns inte ens åt vad xD
 
Igår upptäckte jag förresten ett nytt band! *surprisesurprise*
  
 
Dom är jättebra ok ♥
 
Idag ska jag tvinga med någon av mina föräldrar för att köpa hörlurar med mig, eller tvinga dem att ge mig pengar så jag kan fixa det själv. För jag behöver hörlurar imorgon för att överleva, eh. Och köpa hamstermat. Och städa hamstrarnas bur.
 
Visste ni att min feta gris till hamster, Jackson, har börjat springa i sitt hjul? Tre kvällar i rad har detta fenomen skett. Det är nästan så jag blir rädd ju </3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Är du säker på att det är samma hamster?

Svar: Helt säker ;w;
Frida

2013-04-07 @ 19:33:59
URL: http://bubblebath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0