Litet inlägg innan skolan

Så okej, jag ska inte vara i skolan förrän typ halv tio så jag kan gå om 40 minuter. What to do?
 
Anders kom hit igår och jag fick pengar och choklad, as expected. Han frågade vad mina bästa presenter var och jag sa "att jag fått tillåtelse att pierca mig och så konsertbiljetter" och han såg så himla chockad ut. Jag hatar förresten att prata om piercings och tatueringar med folk av någon anledning, för det hände igår - han sa att läppen är okej att pierca sig i, men om man gör en septum (tjurring) så är det fult och mamma och pappa höll med och så snackade de om tatueringar och NI HAR INGEN RÄTT ATT SÄGA ATT NÅGONS TATUERING ÄR FUL FÖR DEN BETYDER ANTAGLIGEN NÅGOT FÖR PERSONEN SOM HAR DEN. NI HAR INGEN RÄTT ATT SÄGA ATT NÅGON PIERCING ÄR FUL FÖR JO, SEPTUM SER FAKTISKT BRA UT. ALLA GÖR SINA VAL OCH NI KAN VARA BITTRA OCH ALLT OM NI VILL MEN FAN VAD DET STÖR MIG. *andas* ...så jag åt tårta igår och såg på Orphan och HIMYM ♥
 
Idag ska jag till BUP (which caused my angst-free week to flee away from me hm) och vad roligt att det är under en skoldag så att jag måste berätta varför jag måste gå tidigare för en lärare :)))))) FUN. FUN. FUN. för att citera Rebecca Black.
 
Nu är det ungefär 35 minuter kvar tills jag måste gå, så de ska jag ägna till att skriva. Tror jag. Nej, jag ska läsa. Ja. Läsa blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0