Lycklig idag

Igår snackade jag med mamma som sa att jag fick åka hem till Paprika om jag lovade att följa med på mötet på skolan nästa vecka, och så var det en belöning för att jag gick till BUP. Så, "straffet" var ju inte så hårt - gör ju ändå vad som helst för min älskling. Så jag var hyper hela kvällen tillsammans med honom.
 
Idag sov jag jättekonstigt (somnade vid elva, vaknade vid tre, var fortfarande vaken vid fyra, halvslumrade vid halv fem och måste ha somnat någon gång mellan då och fem) och klev upp jättetidigt för att hinna med tåget. Blev fett förvirrad på stationen för att det var spårbyte och åh jag fattade inte, så jag var orolig och tokläste Lord of the Rings för att hålla paniken borta, haha. Kom rätt i alla fall och åh, det var så jävla underbart att få träffa honom igen. Vi kramades en massa och gick hem till honom för att dumpa min väska innan vi gick och handlade saker att göra lunch av + mjölk, för han hade inte druckit kaffe än. När vi var klara med det gick vi hem till honom och drack kaffe/varm choklad och såg sedan på I'm a cyborg but that's okay. Eftersom den var koreansk förväntade jag mig inget annat än att den skulle vara helt fucked up, och jag hade rätt - men den var helt sjukt bra och jag utser den nu till en av mina favoritfilmer någonsin ♥ Sen fixade vi lunch (eller, ja - han sprang runt med kattöron och två tofsar i håret och ett förkläde med grodor på och fixade spagetti och köttfärssås medan jag satt på en stol eller gav honom kramar, haha) och det var gott. Han får laga all mat när vi flyttar ihop senare okok. Sen såg vi på [REC] (den spanska versionen) för han tyckte jag skulle se den så han kunde skratta åt att jag skulle bli rädd. Fast HAHAHAHAHHAHA det var han som började skrika helt hysteriskt vid en scen och jag ryckte bara till två gånger, och jag hade nog blivit rädd för scenen han skrek åt om jag inte blivit så chockad över att han börjat skrika xD Sen gick vi igenom massa saker vi ska ha med i våran bok, och så låg vi i en säng och kittlade varandra och pratade en massa om allt i allmänhet och sen när jag skulle med tåget så hann jag inte rikitigt säga hejdå eller få så långa kramar som jag önskat men det gick bra.
 
Nu är jag hemma och borde antagligen skriva på min NO-sak (har bestämt mig för hur jag ska göra med den även om jag antagligen kommer göra fel - skyller på Davod och på vikarien då), men det kommer sluta med att jag sitter här och skriver och planerar och äter klart min middag (som består av varma mackor och två kex). Yeah, I'm really happy today ih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0