No, you'll never be alone

When darkness comes I'll light the night with stars
 
Upptäckte, återigen, hur hela Comatose-albumet är så perfekt. Åh ♥
 
Igår hade jag fett roligt, för jag och Paprika drygade mot några. Han tyckte jag var sassy och ville utse mig till the sassmaster men det är han som är det, really xD (alltså det var säkert fel av oss att bitcha men srsly both of us are so fed up with those girls) Sen på kvällen så skulle jag se på film med Petter och han är så jävla störd HAHAHHAHAHAH JAG ORKAR INTE och Liv och Tilde satt och kastade typ chips och gosedjurskaniner på mig ;w; Och så skrattade vi åt Jackson och åt massa choklad och chips och såg på HIMYM och sånt. Det var mysigt c:
 
Idag ska jag in till stan och leta en väska samt annat smått och gott, typ en födelsedagspresent till Liv. (Funderar på att köpa typ godis, eller något från sci-fi bokhandeln, vi får se.) (Se, jag är en väldigt snäll syster! :D) Borde typ stanna hemma och plugga egentligen, men 1) jag är inte emotionellt stabil för det, för min helg har varit väldigt omtumlande och blahala, och 2) jag har inte lämnat huset sen i fredags så jag måste komma ut. Med musik och Paprika på sms-avstånd kommer det nog gå bra C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0