Skittles

Så okej, jag bestämde mig för att se Hannibal idag, men så blev jag okoncentrerad och hängde inte med, och så lyckades jag stänga av tv:n när jag skulle platta håret. Så istället för att fortsätta försöka så åkte jag in till stan för att se om de hade mina älskade bögtuggummin. Det första som händer? Mina hörlurar pajjar. Så, vad gör man när man är mitt på en gata med en massa folk och inte kan överrösta allt med musik? Jo, man ringer Paprika. Så vi snackade medan jag först sprang och letade efter ett ställe att köpa nya hörlurar på, gav upp och gick och köpte godis istället. När jag kom hem sa mamma och pappa att de skulle köpa nya hölurar till mig så YAY ♥
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter sura Skittles och funderar på om jag ska börja försöka se på Hannibal nu eller efter middagen. Vi kör nog på det senare, för jag kände helt plötsligt för att skriva, eh owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0