Somehow I knew that you felt guilty for something

But tell me why do this to me?
 
Ibland måste jag bara stanna upp och andas och försöka ta in att jag har en helt perfekt musiksmak. Okej. It had to be said.
 
Idag har jag köpt hamstermat, ett par nya hörlurar och en ny brevlåda. Fast egentligen var det inte jag som köpte brevlådan då, jag bara följde med  pappa. Eh. Så jag har varit utanför dörren idag! *stolt*
 
Borde typ, svara på frågorna från BUP nu. Så att jag får det gjort. Vi får väl se hur det går, haha ;w;
 
Edit; NEJ DET GÅR INTE VAD MENAR DE MED "Jag har ett trevligt ansikte" JAG FATTAR INTE VAD RÄKNAS SOM TREVLIGT ÅH KAN INTE DET HÄR BARA GÅ OCH DÖ *andas* I'm calm okay uhuhu </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0