Step one, step two, step three - repeat

Jag visade den där How animals eat their food och Seven ways to dicipline your child för mamma och pappa igår, och jag tror de dog lite. Viggo råkade sitta i närheten och såg dem också, och han skrek av skratt och höll på att sätta massa godis i halsen. Eh. HAHAHAHAHAHHAHA ♥
 
Igår såg vi på Supernatural ocH WHAT THE ACTUAL FUCK NEJNEJNEJ NI MÅSTE SKÄMTA HOW COME I DIDN'T KNOW *andas* Jag satt förresten och härmade från How animals eat their food hela kvällen och alltså jag tror inte mamma tycker om mig längre xD
 
Det känns sjukt konstigt att inte ha ångest på en söndag. Nej, jag är bara nervös. Det är liksom så mycket som händer nästa vecka och jag vet inte hur jag ska hantera allt det, men jag har inte ångest över det. Jag har bestämt mig för att det får gå som det går på kemin imorgon, och sen så har ju Martin sagt att vi absolut INTE får plugga till religionsproven, så jag har släppt allt när det kommer till de nationella proven. Sen så spanskan löser sig väl på något sätt, får hoppas att Maria har överseende med att jag ska snacka med någon som var tvungen att få mig utpekad i klassrummet för att han inte visste vem jag var. (Seriöst, han bara "Frida? Vem är Frida?" och så fick en av hans kompisar peka på mig och hela klassen vände sig om och såg på mig uschuschusch) BUP fixar jag väl som jag gjort de senaste gångerna och mötet med skolan fixar sig väl på något konstigt vänster också. Sen så fyller jag ju år också and I'm pretty excited och jag ska kanske få pierca mig samma dag och sen på fredag kommer Paprika hit och jag ska få massa kramar och äntligen få veta vad jag ska få i födelsedagspresent av honom och så på lördag ska jag få se mina bebisar HALLELUJAH.
 
Jag har kommit på att BVB verkligen är mina bebisar. Jag kommer ihåg sommaren 2009 när jag råkade hitta dem och började lyssna på dem. De hade typ tre låtar då och hade en tjej som trummis, Sandra tror jag hon hette. Sen samma sommar slutade jag lyssna på dem (men de fanns fortfarande där, jag räknade upp dem när folk frågade vad jag lyssnade på) för att senare upptäcka dem när de släppt Set the world on fire och började bli riktigt kända. Mina bebisar ♥
 
Förresten så kom jag på att det inte är jag, utan andra som blåser upp min födelsedag. Liksom, om man jämför med förra året - jag var helt "SDGFHJDSFGHKJGDFFGHJ FEMTON ÅR ADSFGHJSDGFHJKGHFD SIMPLE PLAN ADSFHKJGFDSFGHJKGF PRESENTER SDFGHJKGDSGHJK,JHGFD TÅRTAAAAAA" och det här året har det blivit såhär:
 
*jag och Paprika pratar*
Han: ...MEN GUD
Jag: VADVADVAD
Han: DU FYLLER ÅR SNART DU FYLLER ÅR OM PRECIS EN VECKA
Jag: ...ja? xD
Han: DET BETYDER ATT NÄSTA GÅNG VI SES KOMMER DU VARA ÄLDRE ÄN MIG OCH JAG KOMMER KÄNNA MIG LITEN *cries* ;w;
 
Jag: *kommer in i kontoret* *hälsar på Märta och tar av mig jackan*
Hon: ...Frida du fyller år snart va? owo
Jag: ...ah? owo
Hon: ...omfg owo
Alla andra som var där: O_______________________________O
 
Mamma: MEN HERREGUD FRIDA DU FYLLER ÅR SNART ÅHHERREGUD
Jag: ...chilla lite snälla ;w;
 
I'M NOT EVEN JOKING jag har inte ens spekulerat över vad jag kommer få i present (förutom Paprikas då but I'm fairly sure vad en av sakerna är SHUSH ni får inte säga det till honom för jag vet inte ens om jag har rätt we'll see </3) och jag har varit helt jävla lugn and that feels weird för vanligtvis brukar jag alltid lista ut en present innan jag får den på ett eller annat sätt (som rockringen i garderoben när jag var fem år HAHAHHAHAHAHHA) eller vara helt hypad men nä ;w; I'M JUST REALLY FUCKING NERVOUS ABOUT EVERYTHING OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0